I'm back.


Halo. I'm back. Inte min mening att försvinna utan ett ljud, men vips, tiden försvann och jag gick in i väggen. Typ. Blev en del bloggande innan jul, lite påtvingat ibland kändes det som. Jag har nu gjort en Blondinbella. Hrmf.

Dags att sammafatta de senaste veckorna kanske....

- En fantastisk julafton. (minus på att mormor och morfar inte kunde komma)
- Massor med god julmat och godis m.m.
- Bästaste julklapparna någonsin. Återkommer då och då med bilder.
- Två utgångar i Söderhamn varav den ena (igår) fick mig att aldrig mer vilja gå ut i stan.
- Inflyttningsfest hos Emelie igår. Tack för senaste.
- 5 dagar i Sälen. Super bra. Fin stuga, skidor på längden och nedför. Afterski. Bubbel. Nyår. Bad. Spel. Strålande sol.

Yey. Toppen-toppen-toppen.

Imorgon drar jag tillbaka till verkligheten. Tillbaka till Umeå. Tillbaka till skolan.




ps. Melonen åt en bajskorv bakom omklädningsrummen på Färssjön idag. Uäk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0