Snö.. snö, snö & snö.


Eftermiddagskaffet är snart i magen och bandyfinalen är på tv. Hunden sover i soffan och mamman och jag har precis bokat en resa till Stockholm. Yey. Längtar redan. Blir bara en tur över dagen för att hänga på Söder men ändå. Super att bara få komma iväg, strosa omkring i alla butiker på Söder, fika och äta gott. Ut och lufta sig helt enkelt.

Har tagit en långpromenad med Melonen... 1,5 timme blev det. Gick inte snabbast i all snö. Vi har fått sjukt mkt snö... jätte fint ute. Allt är vitt och man smyger omkring ljudlöst i snön. Förutom när jag höll på att slå ihjäl mig på en isfläck. Blev ett skapligt flaxande.

Igår kväll blev det häng hos Elin efter jag skjutsat grabbarna. Och vi hade lyckats hyra en helt värdo film, precis som vanligt. Men jag lyckades hålla mig vaken till två. Måste vara nytt rekord de. Och utan kaffe.

Nix. Nu ska jag och mamman pysa iväg och handla.



Melonen i nysnön. Och ja... det snöar fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0