Jag tror på en lycklig skiljsmässa...


Dödstrött yesbox på mig. Suttit med uppsatsen nu från 8.00-16.30. Jäsp. Kan vi skiljas snart? Jag tror på en lycklig skiljsmässa. Imorgon åker du in. Och ja... mötet med examinatorn gick fina fisken. Lät positivt. Bara att hoppas på det bästa nu.

Men vi har även lyxat till det lite idag. Lunch på stan tex, en sushi-lunch. Lika gott som vanligt med jag har svårt för att bli mätt på nio bitar. Efter lunchat tyckte vi att vi var värde något extra. En guldkant. Så vi köpte med oss fika hem och kokade kaffe här. En fira lite att uppsatsen är 98 % klar.



Så nu har vi typ helg. Lite läsning imorgon och sedan inskick. Är riktigt sugen på bio imorgon. Ska klura på saken. Tycker inte att chokladen var någon hit igår. Inte äcklig men inte jippi heller. Kommer inte köpa den igen....

Kommentarer
Postat av: Miss X Jung

skönt att börja se slutet på tunneln ^^ Fin header!



Sv. ja, slow food känns väldigt självklart som det bästa altenativet.

2009-01-15 @ 18:26:38
URL: http://asianhit.blogg.se/
Postat av: bella

Jag ska iväg o se australia om du vill hänka på :)

2009-01-15 @ 19:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0