Jag ser världen med nya ögon...


Jag är som en ny människa. Vaknade i natt och låg en stund och funderade på vad det var som inte stämde. Aha... febern är borta. Fy fan vad skönt! Feber knäcker en. Har verkligen mått anus de senaste dagarna. Nu är det bara förkylningen och hostan kvar och det känns som en fis i rymden. Jag ser nu världen med nya ögon och överväger till och med att klä på mig. Men... jag får se.

Tomt i lägenheten. Martin åker nu kl 10. Men vad hade jag gjort utan honom? Vem hade köpt Ben & Jerry? Vem hade sagt att man borde byta t-shirt? Vem hade dragit upp persienerna? Vem hade sagt att man borde duscha? Massa små saker som jag gett fan i.

Känns som jag ligger efter en vecka i mitt liv. Är bara i Umeå i två veckor och nu är det typ bara en vecka kvar. Har inte ens packat upp min väska än.....



Pimp my Flamingo...

Kommentarer
Postat av: Mallan

Jag hade kunnat köpt Ben and Jerry till dig, men be dig byta tröja eler duscha, det hade jag nog inte sagt till om=)

2009-01-09 @ 10:47:17
URL: http://strandlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0