Gick visst en snabbis i ide.


Varit inne i en koma inatt. Helt väck. Morgonen försvann. Förmiddagen försvann. Kakan sov som aldrig förr. Strax före tolv slog jag upp ögonen. Tror inte jag sovit så länge sedan man var typ 14 år.

Bra kväll igår. Tiden rusade iväg som vanligt. God mat. Mycket mat. Jag och Emelie har en varsin låda till ikväll med. Brabra. Sedan lyxade vi till det med efterrätt också. Hallon med mandelbeskvier. Sedan hade man över äggskum blandat med mascarponeost och gratinerade det i ugnen så det blev ett fluff över allt. Super gott!! Till det hinkades det gott kaffe med smak. Kola kanske? Minns inte. Gott iaf. När det var dags för filmen var jag trött. Mycket trött. Ingen idé att kämpa emot. Toksov på soffan. Filmen var tydligen dålig.

Nej. Nu är det dags att ta tag i livet. Hoppa in i duschen. Börja packa.

Klicka f�r att st�nga bildenKlicka f�r att st�nga bilden

Kommentarer
Postat av: madde

Ohh tack så mycket :)

2009-01-17 @ 16:44:17
URL: http://maddemodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0