Fördelar såsom räkmacka. Man tackar.


Åter hemma och fått en asiatisk fiskgratäng i magen. Mkt gott, fisk uppskattas!!

Händelserik dag, tror ingen dag kommer bli ohändelserik. Händer så mkt att när jag kommer hem är jag alldeles tom, och fruktansvärt trött. Men glad och nöjd. Gjort en ny utbildnings PP idag plus varit med på en utbildning i en butik för charkpersonalen. Vi blev bjudna på räkmackor. Man tackar, man tackar. Finns en del fördelar med jobbet, sånt uppskattas. Imorgon ska jag börja med ett större projekt åt ett företag som kommer ta mig ett par veckor. Spännande.

Trött som en gnu. Kanske då man ska ta sig i kragen. Får bli en promenad med Melonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0