Ännu en bra dag...


Nu är jag mätt i magen av pappas pannbiffar med lök och brunsås. Inte dumt heller att det blev kvar mat till en matlåda imorgon. Man tackar...

Bra dag i dag med... har egen dator så jag kan göra en del jobb själv. Bland annat skrivit ihop en kort föreläsning och gjort en PP till det. Ska ut på utbildning på tisdag nästa vecka. Sedan har vi bilat runt lite... bland annat tagit prover och fått smakat mat. Tack-å-tack.

Rätt mätt på lunchen så tid fanns över till annat så jag tog en kort repa på stan. Lätt att ta en lång repa på stan. Haha. Hoho. Iaf så har en affär konkat som har Green Gate porslin. Men fanns det något kvar? Icke sa nicke. Meeen... jag fyndade ett stor lila blockljus och super söta grodor att ha i granen. Hade de i min julheader om ni minns? Tyvärr var de trasiga. Hoppas på att jag får byta dom imorgon.

Strax kommer Elin hit för ett häng. Yey.



Ursäkta den fruktansvärt dåliga bilden....

Kommentarer
Postat av: E

Låter som en effektiv dag ;-D Må så gott

2009-01-20 @ 21:18:05
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Nina.

godnatt tjejen!



kramar

2009-01-20 @ 23:32:14
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0