Tror att jag har tappat en helgdag... ??


Intensiv helg och bra helg men det känns som det saknas någon helgdag. Vad hände med dagen då man bara kunde hänga i soffan och slökolla på tv?Och när ska Gilmore Girls-boxen bli sedd?

Men så är det. Riktigt trevligt hos Madde i Gävle igår/idag. Jag, Madde och Sjökexet partade loss. Lyssnade på bra musik, hade ena ögat på Körslaget, hunkade vin och surrade skvaller. Vid elva drog vi till något ställe där man skulle hänga och dricka innan krogen. Rätt skabb och åldern var väl runt 16 kändes det som. Sedan drog vi vidare till Goya. Och vad ska man säga om det stället? Inte heller min kopp med the. Kanske inte för inte som Gävle kallas för lill-Stockholm. Jag och Madde kändes oss mest gamla och ruttna. Blev en sväng förbi Donken och sedan stupade vi i säng klockan två.

Idag har dagen bestått av....

- Hitta livet i Gävle och ta tåget hem
- Varit på konstutställning. Massor med fint... ge mig pengar och konst!!!
- Tagit en promenad
- Lagat kokt kyckling med currysås och ris. Kokt kyckling = super mums!
- Och framför allt har jag läst på inför min utbildning jag ska ha på tisdag. Ju mer jag läser desto mer stressad blir jag. Finns ju så sjukt mkt att läsa, kunna och sedan ta upp. Stress. Måste läsa mer ikväll!!



Lätt att drömma sig bort...

Kommentarer
Postat av: MarieJane

ja den är hur läcker som helst ju

hehe.



vilken smarrig header du hade.

2009-02-01 @ 20:30:08
URL: http://mariejane.blogg.se/
Postat av: Stina

Sv: Ja eller hur! :) Åh vad goda klubborna på din header ser ut! :D

2009-02-01 @ 20:46:55
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0