Tår i ögat...


Sista daget på praktiken idag... Kom hem för cirka en timme sedan och har bara suttit i soffan och försökt att smälta allt. Sjukt vad mkt man hinner göra på bara fyra veckor, hur många fantastiska människor man mött, vilka intryck jag fått och lärt mig lika mkt som man gör på ett år i skolan. Mer praktik åt eleverna!!!

Bjöd på citron- och limepaj med lättvispad grädde till eftermiddagskaffet. Riktigt uppskattad paj... så där fick man glänsa lite :) Sedan fick jag en jätte fin orkidé i gult och lila... och en restaurang termometer för att få den perfekta köttbiten eller inte matförgifta sina middagsgäster.... också fick jag en del små saker. Riktigt roliga faktiskt. En som jag tror Martin kommer bli avundsjuk på ;)

Blev nästan en tår i ögat när Karin släppte av mig med alla mina saker efter fyra veckor. Säga hejdå och lova att komma förbi på fika och skvallra snart!!!

Kommer minnas den här perioden för livet känner jag. Så nu ikväll ska jag mysa omrking med ett leende på läpparna. Ha ett glas vin i handen, äta lamminnerfilé med potatiskaka och rödvinsås. Sedan är det Fredrik och Filip på På Spåret. Perfekt fredag.



Nöjd Kaka.

Kommentarer
Postat av: E

Den där kakan lät allt annat än fel. Härligt att du trivs så bra,du får se det som en gedigen erfarenhet!

2009-02-14 @ 11:04:26
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0