Tack du underbara, sköna söndag.


Härliga, underbara söndag. Tack för att du finns. Och idag är jag hundra procent ärligt. Så skönt att vakna utvilad och utan bakfylleångesten som alltid innefinner sig. Istället för att bekämpa ångest ska jag ladda mina batterier.

Dagen ska bara innehålla slappsaker.

1. Dricka andra muggen kaffe i soffan och slökolla på MTV.
2. Sätta på Gilmore Girls boxen. Första boxen slukade jag ju som bekant i rasande fart. Kommer denna sätta igång samma behov?!
3. Långpromenad med Melonen och ta ut pengar till busskortet.
4. God middag med kyckling
5. Bad/dusch

= Ladda inför en ny praiktikperiod. Fyra nya veckor, nya människor, ny stad, nya arbetsuppgifter.... spännande!!


Vad tycker ni om Mellon igår? Jag är svinnöjd. Äntligen bra låtar och äntligen rätt som gick vidare! Yey.



Dessutom levde Måns upp till de skyhöga förväntningarna som han hade på sig. Heja-heja!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0