Ikväll laddar vi järnet!!


God förmiddag!

Ögonen åkte berg- och dalbana igår vid tio... omöjligt att få en sida i boken att bli läst. Har kastat mig in i Män som hatar kvinnor. Har ni läst den? Har ju länge varit en hysteri kring böckerna och snart kommer ju den första på bio. Så nu är det min tur att tugga mig in i serien. Verkar lovande, men jag tror jag skippar bio-filmen.

Strax är det dags för en fika på stan med Emelie och Elin... Jag har på G ett liten utflykt nästa lördag. Får se om de är på! Inte dumt ute med strålande sol. Efter fikan ska Elin och jag ta en lång promenad med Melonen. Kanske man kan ställa sig mot en vägg och få sol på snoken? Dessutom börjar alla minusgrader ge mig sig, därför passar jag på att ha min prickiga kjol :)

Sedan har jag ju mig Alla hjärtansdag dejt med Elin och Anders, bord kl 17.15 för att hinna äta i lugn och ro för att sedan ladda järnet till Mellon. Frågan är om Måns kommer leva upp till de skyhöga förväntningarna? Om inte så får man ju lite ögongodis. Hihi.



Sardinien 2008. Undras om man längtar tillbaka?

Kommentarer
Postat av: Emilie

Stieg Larsson-böckerna är fantastiskt bra, alla tre. Jag har just läst ut den tredje och sista boken. Jag är avundsjuk på dig som just börjat :)

2009-02-14 @ 12:49:29
URL: http://eminentlyems.blogg.se/
Postat av: bella

men shit va vit du är på kortet blir ju bländad...Not :P

2009-02-14 @ 14:05:14
Postat av: Tompalejon.blogg.se

vilken bringa

2009-02-14 @ 14:28:44
URL: http://tompalejon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bruuuuno!!! =) Hoppas du får en fin Alla hjärtans Dag vännen, klem!

2009-02-14 @ 17:09:41
Postat av: Madde

Bruuuuno!!! =) Hoppas du får en fin Alla hjärtans Dag vännen, klem!



(namnet försvinner alltid första gången jag ska göra inlägg...skitdrygt!)

2009-02-14 @ 17:10:52
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0