Efter regn kommer solsken...


Efter min formsvacka känns det åter igen bra... kanske inte skit bäst men bra. Man kanske ska vara riktigt nere ibland istället för att dutta. Avreagerat mig. Sedan så åkte jag till Elin igår med. Skönt att komma iväg och lufta sig och prata av sig. Fick även middag... en favorit bestående av stuvade makaroner och köttbullar. Tack. Sen slöade vi bara i soffan. Kollade på ströprogram, slumrade en studen och bara surrade.

Sedan har jag även en grym seperationsångest. TVÅ DAGAR KVAR på jobbet... sorg. Så sjukt kul det har varit. Kan omöjligt vara lika bra på nästa. Dessutom gruvar jag mig för att börja pendla med buss. Blir till att bunkra med böcker och sova när det går.



Nu ska Millan, Emelie och jag ta en långpromenad i snön...

Kommentarer
Postat av: andreas

oj, kommer du från härjedalen eller heter bara vägen så? :)

2009-02-18 @ 13:04:31
URL: http://nanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0