YEY.. utflykt...


Som jag har klurat på en utflykt som är mer spännande än en lunch på stan. Har ju en lista i huvudet på saker jag vill se/göra innan tiden i Umeå går mot sitt slut. Men dessa saker är så sjukt svåra att komma på.. men så bang. Sävargården. Måste besökas och jag har inte varit där. Tills snart. Yes. Verkar ha super lunch! Jag tar med mig kamera. Blir promenad + lunch + kultur. Måste väl räknas som en utflykt.

Jag har även hunnit med att plugga till omtentan på fredag (kulhål-i-pannan), små städat och snackat kalkonen med Peninha. Nu är det dags att borsta gadden och lägga på en sminkkaka.

_092141hst008p_umea.jpg

_143151hstkopiera.jpg

Bilder från www.savargarden.nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0