Kakan längtar efter sin glass... äntligen är det snart dags...


Sakta men säkert återvänder livet till Nygatan. Pizzan var helt fantastisk... lätt den godaste pizzan vi gjort någon gång. Helt fullproppad med favoriter... går det att misslyckas då? svårt. Har även läst igenom det sista inför tentan imorgon och snaggat Martin... 1 millimeter. KORT!

Nu blir det morgonrockshäng i soffan, kolla på Ensam mamma söker,se filmen vid nio och.... ÄTA GLASSEN. Längtas.

Började ju så bra förrut med en dagens lista men tappade den på en gång... men här kommer ett nytt försök..

Kakans dag:

Dagens-överraskning: Hyresvärden stampade in mitt i pizzaätandet i soffan
Dagens-onväntade: Hyresvärden kom med en listan om att vräka grannen över för hundarna. Jaha... då är karusellen igång igen
Dagens-klump-i-magen: Tenta imorgon. Behöver jag säga något mer?
Dagens-humör: inte bakis men trött, utan energi och ork att göra något
Dagens-bragd: städning av lägenheten
Dagens-mms: Bror har piercat sig. Jag dör.
Dagens-snällaste: Ben and Jerry-glassen. Äntligen!
Dagens-skräll: 0 koppar kaffe
Dagens-planering: Martins mamma och syster kommer upp 10 oktober



Min bortglömda kaktus som fick komma ut i somras och blommade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0