Några saker du inte visste om Kakan...

Sådär... soffläge med datorn i knät. Tyst i lägenheten, ingen radio, tv eller annat som låter. Skönt. Hittade lite frågor på en blogg som jag tänkte skulle vara roligt att svara på... så läsare.... nu får ni också svara!!!

1. Vilken mat äter du ofta?
När jag är själv blir det ofta någon typ av wok med det som finns hemma eller rotfrukter i ugnen med lax eller kyckling till. När jag och Martin lagar mat så blir det allt mellan himmel och jord.

2. När du är på kalas är du den där personen som sitter eller hjälper du till?
Enligt mig så hjälper jag alltid till så gott jag kan.

3. Var sitter du helst och bloggar?
Soffan... liggandes med en massa kuddar och en filt med datorn i knät.

4. Köper du ofta Triss?
Nix. Aldrig.

5. Vilken stad eller vilket land har varit ditt bästa semesterminne?
Sardinien - Italien i somras får det bli!

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Hm... vet faktiskt inte. En mix av 3, 4 och 5 skulle jag tippa på.

Klädbutik
Gina, Zara, Monki, MQ, Carlings är några favoriter


Inredningsbutik
Sia home, cervera, village, inspiration, IKEA... finns för många.

Godis
Sura godisar eller polly

Stad
Helsingborg är väldigt fint, annars är ju Umeå toppen :)

Dryck
Kaffe

Musik
Pop & rock

TV-serie 
Barnmorskorna, Idol, På spåret är några favoriter

Träning
Promenad till skolan fram och tillbaka = 1 h. Annars kondition på gymet

Bakverk
ALLT! men på kondis äter jag gärna en beskvi

Kaffe 
 Mörkrost i stora muggar med massa mjölk



 

Nytt stort uppläggningsfat till samlingen... från IKEA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0