Turbosnabb paus från Idol...


paus i Idol och dags att ge en snabb rapport.

- Dammsugit? yesbox

- Bakat bröd? jajjemensan. Blev mycket bra dessutom. Receptet kommer efter idol

- Gym? Svar ja på den med

Och på väg hem från gymet slog det mig hur mörkt det börjar bli på kvällarna... redan halv åtta är det nästan mörkt ute. Tur att min vinter-ranson med ljus kommer upp imorgon.

Eftersom jag kände hur det sved i plånboken idag när jag handlade så fick det till middag bara bli en pulversoppa (räkor&hummer) plus brödetet till det.



ps. hade pålägg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh sjukt fint underlägg. Var kan man köpa dem? :)



Mysig blogg du har, föresten!

2008-09-16 @ 21:26:19
Postat av: Linsay

Mitt namn osv försvann visst... men det var iallafall jag som skrev ovan. :)

2008-09-16 @ 21:27:52
URL: http://lindsay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0