Super pepp på att förändra världen...


God morgon blogg.

Idag är en bra dag.. det känner jag i hela kroppen. Jag har sjukt mkt energi och är super pepp på att förändra världen. Typ. Solen skiner på en klarblå himmel. Jag har sovit tungt och drygt åtta timmar. Gått upp sju fast jag är ledig... dragit en lång frukost och läst tidningen grundligt. Yes, lokaltidningen har börjat landa i min brevlåda. Efter frukosten fick jag ett ryck och började rensa ur min plugg-låda som finns i byron i hallen. Skön känsla... fann även mitt idé block där. I den har jag nu börjat på den skriva ner min Att-göra-i-Umeå-sista-året-lista. Har även filat på en blogglista med idéer. Bra Kakan.

Idag-listan:

- Möta upp Ida utanför biblioteket i stan  kl tio = lycka. Jag slipper gå upp till skolan... kan vara det tråkigaste som finns!!!!!
- Elli kommer förbi under förmiddagen = studiecirkel
- Luncha hemma
- Mer plugg
- Fika på stan. Vart får tiden visa.... (och rabattkupongerna ur studenthäftet)
- Handla (Martin kommer hem imorgon och man vill ju liksom inte bjuda på en hårding med hummus)
- Städa (se punkt ovanför)
- Träna
- Baka mig ett bröd (om tid finns...)



Kommentarer
Postat av: Karin

det blocket har jag med:D hehe skriver blogg-grejer i det:) perfect!

2008-09-10 @ 09:47:19
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Malin

Gud vad du får mkt gjort!!! Duktigt!

Jag är på att beställa från Bluebx som sagt, men när ska de finnas tid att ses??

Ikväll är jag upptagen, å imorn kommer ju din karl hem.. svårt..!

Söta apor förresten:D Dom var så du!!

2008-09-10 @ 13:26:19
URL: http://strandlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0