Sockarna är på!


Nu har jag riktig höga förväntningar på lördag. Hoppas, hoppas... vore grymt roligt. Också är det ännu en sak att bocka på min Att-göra-Umeå-lista.

Annars är det mys här.  Mörkret har lagt sig och ljusen är tända. Strökollar på Kristallen på femman med ena ögat och det andra får datorn äga. Tror att sängen ska få känna på sitt snart... blir det boken med ena ögat ist.

Har även rotat fram dessa mycket fina tofflor... Peninha... saknar du dom mycket eller kan jag sno dom en stund till? Har även googlat på dina bär. Gojibär var namnet. Dessa ska jag också testa... återkommer om dom. Ska vara hur nyttiga som helst. Kanske detta man behöver i höstmörkret..?


Är som ett par dojjor fast sockar...


Kommentarer
Postat av: Petra

Dom är inte goda dom där bären. Dom bara ser goda ut tyvärr.

2008-09-08 @ 21:40:14
URL: http://pbjelke.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nu hade du inte lite stora förhoppningar va? är Grinschen en trogen bloggläsare...... svårtrott ;)

2008-09-08 @ 22:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0