SM i smörgås


YES... idag var Idol bra som fan! Igår var det väl ingen hit men ikväll tycker jag att de levererade ett flertal Idoler. Nu längtar jag till nästa onsdag. Mer-mer-mer. Och Bagge är en riktig mysgubbe.

Imorgon skulle vi på roadtripp och jag har varit så sjukt taggad. Vi skulle till ett fik i Holmsund där en tjej jobbar som kom tvåa i smörgås-sm. Jag kan liksom redan nu föreställa mig supermackan och en kopp kaffe till den. Dreggel. Men nu... icke. Vad göra istället... ? lunch + fika på stan? tråk. På kvällen röstar jag för en rödning. Sugen på en firre.

Nu dags att skrubba gadden och mysa ner med boken. Måste ha glömt min i Söderhamn också har jag inte velat börja på en ny. Kommer liksom bli för virrigt... läser en hårdkokt deckare i Martin favorit stil. Men idag kom Elli men en riktig tjejbok och då hamnar deckaren på hyllan ett tag.



Pusskorv



Hahahaha... intärn favoritbild. Jag dör...

Kommentarer
Postat av: Tompalejon

hahaha äre du som är mongofingret ?

2008-09-06 @ 17:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0