Skit också...


Hemma igen och liiiite mer positiv. Är bara det här att omtentor knäcker mig, det räcker med en vanlig tenta så är jag i upplösningstillstånd och så när jag måste göra om en + har det vanliga plugget att tänka på så blir jag så sjukt depp. Jävla räknedel... slår aldrig fel. Kakan och täkna med formler och tillämpa går inte ihop.

Fan. Nu är jag sådär negg igen.

Annars så kommer kvällen att erbjuda soffläge känner jag. Plugg + vanlig bok + tv + filt + dator + bosse... något i den stilen. Men först krubb. Har kvar av kycklingkorven sedan nån vecka tillbaka. Frågan är om man ska våga käka den... hm. Den + rotmos känns rätt okej. Får nog bli så...



Såhär schyssta gardiner hade dom på auktionen som jag och mamman var på i Bollnäs....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0