Sjukt faktum.


Man ska aldrig gå själv som tjej en kväll/natt... det vet vi alla. Men sedan är det allt runt omkring detta... fungerar ju inte så på riktigt. Man måste faktiskt gå själv ibland.

Som kväll... det var inte sent men ändå så sent att jag tänker på det. Ida bor i början av gågatan och jag i slutet. Så de sista 300 metrarna måste jag gå själv. När jag känner att någon närmar sig bakom mig låssas jag på en gång skriva ett sms. Visar tydligt... Hej jag har en mobil, den är både påslagen och pengar på den.

Resten av biten håller jag mobilen hårt i handen. Går bara gågatan för där är det mest folk. När jag kommer till vårt hus går jag inte genvägen runt huset där det är mörkt i ca 10 meter utan jag går RUNT huset för att komma in på den upplysta parkeringen.

Sjukt?


God natt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Inte sjukt, utan safe!!!!



Hårspray??!! Men du!!!!!:D

Jag är taggad som fan att se stället!!

2008-09-27 @ 00:03:27
URL: http://strandlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0