Ny favorit...kolla du med!!


Slog på tvn för att ha den i bakgruden när jag åt frukost, visade sig att det var första avsnittet av Toppform. Två klasser möter varandra och ska utmana varandra i att komma i form, en forbollsklass mot en vanlig klass. Alla går dom i nian.

Blev helt fastklistrad... jag kände verkligen igen mig i den otränade klassen. Intressant att höras allas inställningen, både elever och föräldras. Sedan är ju Blossom helt fantastisk som människa, snacka om att peppa dom! Var även med en kostkunnig person som gick in i skolköket för att kolla läget där... ojoj. Farlig zon att klampa in i. Köksansvarig var på sin vakt och försvarade allt. Mycket nöjd var hon över att de serverade ekologiskmat. Då frågade han ju såklart vad... Jo, lättmjölk och VITPEPPAR. Hahaha... då dog man ju. Resten av maten var i stort sätt bara fryst mat som de blandade ihop.

Imorgon 20.45 är avsnitt nr 2 på SVT1. Kolla... jag är redan ett stort fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0