Nehejdu...


Vilken dag... upp och ner. Taggad och opepp. Glad och besviken. Sugen på framtiden och vill frysa tiden. Och denna lista går att göra rätt så lång. Därför tänker jag gå och slagga nu med boken. Summerar nog dagen som skit.

Imorgon mellan 17.00-18.00 ska jag vara IKEA vakt. Det kommer ett stort lass med möbler och ingen kan ta emot dom mellan denna tid. Så kommer det möbler mellan fem och sex imorgon så får jag ta och ta emot en IKEA-leverans som ska till Ida och Jesper. Sedan ska vi ha en dejt.

Men lördagen då...? Bella, jag litar på dig!



Tror jag måste lägga till denna som en punkt på min perser-katt-lista....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men va är det här för höstdepp... det blir ju holmsund i morgon ;) å sen är det ju tatoomässa å fest hela helgen, ska du inte haka på det??

2008-09-25 @ 21:53:01
Postat av: bella

Helgen kommer bli super ska du se :)

2008-09-25 @ 22:37:46
Postat av: Malin

IKEA vakt, spännande!!!

Det är ingen idé att grubbla, det kommer bli kanoners i slutändan!!

Sorry, att du inte kan lägga upp några nya spännande kort....:*(

2008-09-25 @ 22:51:41
URL: http://strandlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0