Nätshopping, ja tack!


En suverän avkoppling enligt mig är att bara få strösurfa. Skriva blogg själv, gå in på alla andras bloggar, surfa in på inredningssidor och drömma sig bort, gå in på ansiktsboken och få det senaste skvallret, läsa tidningen... listan kan ju göras hur lång som helst. Och framförallt... alla recept.

Jag är som bekant helt nerkärad i Jelly Bean porslinet. Super fina klara färger och snygga former. I mina ägor nu har jag tårtfatet, den stora skålen och ett uppläggningsfat och allt används flitigt. Men jag skulle inte tacka nej till att utöka familjen. Mitt nästa Jelly Bean inköp får gärna vara detta upplägningsfat i modell BIG. Fatet mäter 42 cm i omkrets och finns i alla regnbågensfärger. Jag skulle gärna ta det rosa som på bilden... Men hade jag 750 kr över?
Svar nej.
Och vart har man ett fat som har en omkrets på 42 cm?
Hmf. Men sjukt snyggt!!




Kolla på www.jellybean.se för att inspireras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0