Lunchpaus på Rost


Blev just fast i en inredningsblogg i en timme sådär... Gud vad jag vill flytta! Och hur sjukt mkt pengar måste man inte ha för att få det perfekt?? Och för att inte tala om tålamodet att bygga ihop en hem. Vill gå på auktion jämt... känner att skrivbordet jag ropade in i sommar är den perfekta början. Startskottet för det nya hemmet... Nu, nu, nu.

Har även hunnit dra en lunch med Emelie på stan. Blev Rost, vad annars? Överlägset godast mat i stan. Idag åt jag fylld paprika med massa goda grönsaker, frön, gryn, vete,ost... allt. Mums. Och en kaffe på det. Nu är man nöjd människa.

Dags att ta tag i skrivandet igen... det svåra kvar, att knyta ihop påsen.



En annan favorit på Rost. Mumma.

Kommentarer
Postat av: Karin

visa iiiinte sånt nu, jag hungrar ihjäl!! helt klart, måste hem och laga mat snart:)

2008-09-30 @ 16:00:55
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0