Leverpudding... någon?


Känner hur jag börjar ta formen av en avokado... litet beroende nu som kommer sluta med att jag får kräkningar av avokado.

Såg ni Idol nu då? Äntligen något bra på tv! Tycker att det var rätt rörigt program men + för Bagge. Verkar som en sköning! Perfekt underhållning anser jag att mysa ner till om kvällarna. Sedan har ju alla 492477219 åsikter om programmet, deltagarna, juryn osv och det gör ju det hela bara bättre!

Var och handlade på "nya" Konsum idag... super fräsch butik verkligen. Massa folk också... plus att man blev bjuden på leverpudding ???!!! med vitkålsallad. Är det något man brukar äta i Norr? Och det andra.. vart är Sushi-shoppen? Den är verkligen spårlöst borta. Tårar.

För övrigt har jag sett två djur idag.... en ekorre och en kanin. Hur mysigt är inte sånt? Jag jäser på saken.

Dags att fortsätta med Leila bakar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0