Jag vill sluta äta...


Nu börjar energin att sina... en sväng på stan för att ännu mer trigga igång shoppingbegäret. Hittade 2 par skor på Bianco som jag så gärna vill ha... ett par partyskor med höga klackar och ett par höststövlar i svart skinn. Ja tack. Satte oss på Starz för där passerar det rätt mkt folk, men maten och fikat är rätt sunkigt. Men kaffe som kaffe... dock ingick det inte påtår. Vad är det för stil!!! ??!!

Sedan blev det en handling på Konsum så Martin har iaf något att äta till frulle... sjukt vad dyrt det är att handla! Vill sluta äta, känns inte roligt att leta recept och laga mat när det ska ruinera en. Idag handlade jag 10 artiklar= 200 kr. Och det var bara måsten! Men nu står två limpor i ugnen... detta är mitt absoluta favvobröd. Återkommer med recept senare...

Dags att dammsuga!!



Sardinien 2008....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0