Jag vill ju också träna, egentligen.


Nu har jag varit och rensat tankarna på gymet och läst min favorittidning M-Magasin. Jag är verkligen INTE en träningsmänniska.... har typ aldrig tränat i hela mitt liv. Bara lite strösaker hit och dit. Försöker att hitta min grej men jag tycker det är supersvårt. Nej, träning är inte min grej. Jag önskar det men icke.. eller så har jag inte hittat rätt. Varje gång jag ska släpa mig till gymet är prövning. Men... idag blev det en tur.

Nu har jag lite bråttom. Just slängt i mig en macka... fick inte i mig någon lunch när det blev sån snurr på tankarna. Så nu är det dags att ta en snabbdusch och sedan ska jag möta upp Emelie för en kaffekopp.

Är iallafall övertygat om att det kommer lösa sig, det måste det göra!


Kommentarer
Postat av: Karin

men gud så gott..

2008-09-25 @ 16:46:54
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0