Jag vill ju bara boka bord.. svara då!


Gaah... 5 min telefontid bara för att boka bord på en restaurang. Nu tänker ni 5 min... hallå. kort tid ju. Nä, inte när det låter PIP PIP i örat i fem min. Sur.

Nyss hemkommen från skolan... blev ett pass på biblioteket mellan 9.00-15.00 typ. Försov mig i morse... TVÅ TIMMAR! Är det möjligt? Jag som gick och la mig super tidigt för jag visste att jag skulle upp tidigt. Ställde klockan på sex, vaknar åtta och fattar ingenting. Tycker inte om att ha kort tid på morgonen. Men på nå vis så gick plugget på förmiddagen bra. Lunchade sedan på nian med Elli och Ida och sedan mer plugg.

Har även varit på posten och försökt förstå hur man smidigast skickar en tröja. Inte det lättaste kan jag lova. Men nu har jag fått med mig en påse hem. Hoppas det inte blir allt för tungt = 4792432 frimärken = dyrt.

Nu ska jag byta om och köra en pass kondition på gymet, sedan blir det en veg-wok till middag och mer plugg. Har även blivit boklös. Den lästes ut igår... Men som tur är så får jag låna en ny av Elli, Tusen strålande solar. Hm, typ. Boken efter Flyga drake och den var ju ruskigt bra!

Hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0