Jag har en fråga...


När jag och Martin var och fikade i fredags på Wayens så gjorde jag något kriminellt... läste VeckoRevyn och hittade en bra artikel. Ratch... och den låg i fickan. Man fick... Men nu till funderingen. Står där om en sminkprodukt som heter Primer. Någon som testat? Någon som hört något om produkten? Madde, vet du något? Kanske är något gammalt som inte jag har hört talas om.

Men såhär ska den fungera: jämnar ut huden i ansiktet, förminskar rodnader, gör porerna mindre och ger ett vackert lyster. Dessutom håller sminket hela dagen. Liiite för bra för att vara sant tycker jag. Men fungerar den bara lite vore ju trevligt. Ganska less på den taskiga hyn!!!!

Enligt VR så får Estée Lauder, Smashbox och Kanebo Sensal. Alla får en femma.

Hm-hm... kan ju vara något att önska sig när Martin kommer från Norge.

Nu kommer Mallan. KRUBB!!!



Kommentarer
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Vilken häftig blogg!

2008-09-23 @ 19:50:49
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Madde

Primer is the shit! ;-) Men jag har ingen själv tyvärr, men jag vill ha en från Guerlain som heter Météorites. Som små rosa kulor i en slags gel, gör att sminket sitter bättre och du får superfin glöd! Men har du problem med huden som du vill rätta till så funkar en primer bara som bas, den "fixar" inte till huden under liksom, lite trist. Fast i min butik sålde vi bara några få sorter, kan ju hända att det finns sånna som är bättre. Tips! Om du inte gjort det än så gå in på www.travelretail.no och klicka på "Oslo avgang" så kan du se hela utbudet när han ska flyga hem till Sverige - där finns det allt möjligt! =)

2008-09-23 @ 21:21:35
URL: http://madeleinelejonmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0