Jag börjar bli ett med inredningen...


Superdag... humör = bra, utvilad = yesbox, gjort roliga saker = jajjemän, ätit gott = oh ja, fått något gjort = det med. En dag att ladda batterierna också. Skönt att vara ledig utan 100 måsten.

Elli och jag möttes upp klockan sex utanför Göteborg, så nu börjar man bli ett med inredningen där med. Blev kaffe och frukttallrik. Massor att prata om, inte setts på hela dagen ju ;) Sedan hem för att kolla på Idol, men innan dess hann jag utnyttja Elli för att följa med mig ner i läskiga, mörka, våldtäkcktsförrådet. Tack. Nu fick jag med mig resväskan upp, packdag imorgon.

Men Idol då... Hallå... låt de inte välja låt själv. Trodde ju på killarna eftersom tjejerna igår var skräp, men icke. Såååå sega låtar. Johan och Lars verkar ju iaf fatta... heja, heja!!

Nu är det desperata hemmafruar. Sedan dags att hoppa in i duschen och grotta ner sig i boken. Den nya verkar lovande.



Nya, fina Ikeaskålen med äcklig wasabinöt i. Urk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0