Idag är jag duktig.


God morgon.

Svårt att säga om det är en bättre dag... men jag tror det. Är ju fredag liksom. Yey. Macka och kaffe vid datorn idag... man får. Blev tvungen att kolla lönen. Skulle man inte gjort, depp ;(

Idag ska jag på det där på D... när man har forskat och är klart och ska redovisa... ehm. Inte mitt favvo-ord, Disburtion kanske. Hoho. Helt frivilligt är det dessutom på min lediga dag, ambi va? Yes.



Tänk om man hade denna rostis att rosta med på morgonen. Men PRISET?!?

Kommentarer
Postat av: Malin

Disputera Karin!!! D I S P U T E R A!! :D

Ha en br helg!! Ses till veckan!!

Ps Jag har köpt en till kjol!!

2008-09-26 @ 15:28:58
URL: http://strandlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0