I natt var jag i fel sovfas....


Gud vilka sovvanor jag lägger på mig när Martin är borta. Halv tolv ringde han och väckte mig eftersom jag inte hade svarat på de 2 sms jag fått tidigare. Brukar inte vara en sovmänniska men det kanske sitter i vem man umgås med? Kan jag i så fall skylla på Bosse igår? Han är ju en sovkorv av rang!!! Igår var jag så upp i varv och kokhet i kroppen efter all varm choklad. Turboläser boken också för att se om hon får sin prins? När man sedan bara släcker och ska sova är kroppen i fel fas vilket gjorde att jag kollade på klockan sista gången 03.30.

Men nu är det full fart... frukosten på väg ner. Disken står i varmvatten (jo, man fick spara disken från igår). Sedan blir det gymet, boka tvättid !!!! super viktigt. Plugga någon timme och sedan kommer Bella hit. Äta något och prata om allt som hänt den senaste tiden. Tror det kommer att bli en bra söndag!



Kommentarer
Postat av: CISSI

SV Men jag bor i Skellefteå så jag kommer kolla på vårat hemmakväll ;)

2008-09-07 @ 13:43:09
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Vilka goda saker du har på din header :)

2008-09-07 @ 18:13:25
URL: http://gabriellamelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0