Höga förväntningar...


Ledsen att vi inte har hörts mer men som sagt har det verkligen inte funnits tid. 

Här kommer en snabbsammanfattning:

- Igår var det skola hela dagen... sedan ut till Maxi och handla. Jag har beställt en halv lamm... kommer v 39. Hihi,
- Lagade middag här hemma. Köpte två färska krabbor på 2 kg. På dessa kokade jag en soppa plus att det blev en varm toast. Till middagsbordet var det Martin, Danne, Mallan, Bella och jag.
- Sedan var vi iväg på konserten. Massor med folk. Massor med bra musik. Dansade järnet hela kvällen
- Idag har vi varit ¨på stan hela dagen. Vi har köpt fler vinglas från Boda Nova. Maria, hälsa Elin det! Blev dock ingen ny färg utan fler blåa. Dom är ju snyggast!!!
- Nu dricker vi vin och lyssnar på musik....

... För klockan sju har vi bord på Viktor. Har kanske sky höga förväntningar. Sägs vara den bästa restaurangen norr om Stockholm. Yey. Kakan och Martin ska käka järnet.


Berättar mer imorgon...

Kommentarer
Postat av: Mariba

Det ska jag hälsa. :) Hoppas maten var god!

2008-09-14 @ 14:02:56
Postat av: Emelie

Viktor... berätta!! Blir till å leva på nudlar en månad efter ett sånt besök eller???

2008-09-14 @ 14:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0