Hjälp... pensionärvarning!!


Har inte tänkt på det förut men nu när jag sitter med pensionärtecknet nr 3 för idag (och inom kort tid) så är det bekräftat... Kakan är mentalt en tant. Vi har samma intressen, både vad det gäller radio, tv och tidningar. Det här trodde jag inte...

Tecken på att du har blivit en pensionär: (mina tecken idag)

- På gymet är det trevligt med en tidning att läsa medans man konditionstränar. Jag väljer då (håll i er)... M-magasin. Den tidningen riktar sig ju till damer i 50 + åldern.

- I köket väljer jag att ratta in p1 medans jag lagar mat

- När jag ska äta när jag är ensam ser jag gärna på tv... zappar då fram Go kväll

Hur tydliga är inte tecknen? Ska jag bara acceptera eller ska jag snabbt zappa över till 3:an och låssas som ingenting?

Help.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Gör som du vill Kakan, men det där har vi sett för länge sedan ;)

2008-09-09 @ 20:22:16
Postat av: Sara

Hihihihihi.

2008-09-10 @ 16:35:04
Postat av: Anonym

Vacker blom bild :)

2008-09-11 @ 10:13:07
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0