Hittat vad jag vill ha...

God kväller...

Här är det uppesittarkväll. Kryss i taket. Kakan är vaken.

Den varma smörgåstårtan var supergod. Man hade polarkaka som grund. Sedan stekte man bacon, purjo och svamp och blandade i en creme fraiche + massa citronpeppar och gjorde som en smörgåstårta men hade ost ovanpå och tomater. In i ugnen. Käka. Mums.

Hittade primern som du tipsade om Madde, visst var det den här? 380 kr. Tror det får bli den på flygplatsen om jag får ;) Har ju det solpudret också så det vore perfekt. Hihi.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jajjemän! It´s the one! =) Jag tycker den är jättebra iallfall! Den är lite skimmrig eller hur jag ska förklara det, men det blir lixom bara som "glöd" - men det finns en annan modell i samma märke (Guerlain) som bara har "guldkorn" i sig, mer en vardaglig primer utan skimmer i sig om du hellre vill vara utan. Bara börja fjäska för mannen nu, hehe ;-)

2008-09-25 @ 21:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0