Help... framtiden närmar sig.


Nu händer det nästan för mycket saker... minst 20 bollar i luften känns det som. Massa pepp på skolan just nu... många saker som bara har kommit till idé stadie men som känns bra. Mycket som är viktigt nu... C-uppsatsen. Hur stor vikt ska man lägga på att skriva om något roligt eller är det bättre att skriva något som man tror är en merit? Just nu är vi inne på merit  hållet, sedan kan man ju alltid hoppas på att man lär sig något också.

Och sedan var det praktiken... dags att  fundera rejält. Väga hit och dit... 8 veckor. De rekommenderar inte att man har praktiken i Umeå pga av att handledarna ofta inte har tid med en och man får därför inte ut 100% av sin praktik. Allternativ två då är Söderhamn eller möjligen Hudik eller Bollnäs. Där får jag säkert en bra praktik om jag de vill ta emot mig. Men då är problemet att jag inte har någon lust alls att bo i Söderhamn. SVÅRT!

Känns liksom som ganska viktiga saker. Vi snackar framtiden. Inget... ääh, det löser sig. Utav super viktigt.

FRAMTIDEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0