Formsvacka...


Gud... jag har verkligen en formsvacka när det gäller matlagning. Vad jag lagade igår ska vi inte ens prata om, iallafall så blev det dåligt. Och idag då? Värsta inspirationen. Fram med lax och nyttigheter... hej och hå. Men blev det bra? Icke. Försökte hålla det enkelt med lite renare smaker än vad jag vanligtvis äter. Tycker det bara blev smaklöst och tråkigt.

Laxen kryddade jag bara med salt, peppar, dill och gräslök. Till det blev det mathavre, soltorkade tomater, rödlök och broccoli. Booooring.

Vad tycker ni om mathavre? Själv tycker jag det smakar för nyttigt. Som ett brunt mjukbröd som är FÖR brunt.... för nyttigt. Samma sak med mathavre. Öppnade en förpackning idag... någon som vill ha den? Urk.

Tur att laxen mättade bra ändå.



Kommentarer
Postat av: bella

gillar du inte mathavren? jag testade också det nu i veckan och jag gillade det :)

2008-09-25 @ 22:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0