Formler, jox och trams.


Usch... nu har tentaklumpen i magen dykt upp. Gick upp tidigt i morse för att kunna vara på biblo klockan åtta när de öppnar. Har inte boken med övningsuppgifterna för alla är utlånade men här finns en bok som man inte får låna, men man får kika i. Så nu har jag suttit en sista gång och kikat på övningsuppgifterna och alla formler och jox. Fatta att jag inte pallar formler... kan liksom inte tillämpa dom på rätt sätt. Bitter.

Men... nu känns det som att det är dags att skriva. Vill bara få bort skiten. Men jag skriver inte imorgon förr ens kl 13.00. På tok för sent enligt mig, vill ju skriva på morgonen.

Annars är det fullt upp idag. Har seminarium 10.15 och sedan föreläsning efter lunch. Bör vara hemma runt fyra och då kommer Martin upp + tusen saker och kläder. Så hela kvällen blir det till att kånka med grejer. Ska bli spännande att bygga Billy och se hur det blir med nya dörrar... (läs Martin bygga), kommer iaf bli mer plats vilket blir snyggare och mer praktiskt. I helgen blir det inköp av bokstopp, pärmar och praktiska lådor. Nu är det dags för Bodin/Andersson att ha koll på papper och annat trams.

Så hör ni inte mkt mer ifrån mig idag så vet ni varför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0