Ett nytt inslag i Kakans bloggvärld....


God kväll.

Idol är nu avklarat... rätt bra idag tycker jag. Också har jag en smyg kärlek i Bagge. Har även blivit en middag med kikärtsbiffar med jordnötter. Förra gången vi gjorde dom blev det super... idag blev det bara en gegga. Men smaken var god ändå! Yey.

Har bloggat ett tag nu och det är dags att försöka hitta på lite nytt till bloggen så skrivandet inte blir så enformigt. Därför har jag låtit mig inspireras av att också köra på att ha en vad-har-hänt-under-dagen-lista.

Så... premiär för Kakans dag i punkter:

Dagens-inköp: En kaffe på sjukhuset. Glömde termosen imorse. Sjuk?
Dagens-goda gärning: Gav blod
Dagens-goda gärning 2: Gav pengarna till Läkare utan gränser
Dagens-humör: Uruselt
Dagens-fika: Se inlägg under (hasselnötsbiskvi)
Dagens-telefonsamtal: Utbildningsansvarig, Mamman, Sara, Emelie, Martin och Roger (lärare) = sjukt poppis idag
Dagens-projekt: Få håret vitt. Har haft en blå hårinpackning i håret nu i 1½ timme
Dagens-ångest: Att tiden går för fort. Man vill umgås, plugga, slappa och sedan utöver det måste man laga mat, diska, tvätta osv..... !!!! Hur har folk tid?!
Dagens-misstag: Tog ett klisterplåster på sjukan istället för bandage. AJ!




Pimpat om i köket... vad tycker ni om resultatet?

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har oxå kört med silvershampo idag, nu är då håret inte gult länge, snarare lite silver/lila, men det funkar bättre än gult:D Hur gick de för dej?

2008-09-16 @ 22:34:20
URL: http://strandlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0