En bra början på dagen...


God morgon.

Sovit som en prinssesa hela natten/morgonen. Lagom sömn ändå... sover jag för mycket får jag huvudverk direkt.

Fick bli en morgondusch och sedan frukostbestyr. Ägg och kaffe att koka, mackor att bre och sedan läsa tidningen i lugn och ro. Perfekt början på helgen. Har funderat lite mer på bakningen också... undra om man kan blanda lingon och philadelphiaost till rulltårtan. Bären är iallafall på tining så nu finns det ingen återvändo.

Men jag klurar även på att baka mig ett bröd. Suttit och kollat i A piece of cake med Leila men ska man baka ett nyttigare bröd så krävs det 74832 olika mjölsorter och 904238 olika frön och kryddor. Hm... får fundera mer på den.

Klockan ett ska jag möta upp Bella för att se vad dagen kan ha att erbjuda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0