Dagens tre upptäckter...


Idag har jag eget arbete... oftast innebär dessa dagar att jag är på skolan som vanligt med tentaplugg eller grupparbeten. Men idag betyder eget arbete precis som det låter... själv. Inte vanligt att vi får göra uppgifter själva som ska redovisas. Jag skrev ju lite om det här igår, vilken ångest jag hade för vilket ämne jag skulle välja. Men som alltid lönar det sig att sova på saken. Nu vet jag iaf vad jag ska kolla upp... sedan får vi se om det går att göra någonting utav det.

Har även haft tre upptäckter på morgonen:

- Sker sjukt mycket mord i Umeå. Ligger vi över snittet eller vad? Det måste vi fan göra. Läskigt!

- Det är 1 grad ute... 1 ensam grad. Och då är ändå klockan dag, inte kall morgon eller så...

- Det går inte att skala äggen längre. Jag ger upp, ska fan sluta köpa ägg. Jag sköljer de under kranen så de nästan är blå av kyla. Men icke... skalet fastnar i den där sträva hinnan. Och inte kan man äta ägget då heller... Nästan kväljningar av den sträva hinnan. Vad gör jag för fel? Är det fel på äggen? Så här har det då aldrig varit förr.




Ibland kan Söderhamn vara  riktigt vacker... tycker det här kortet ser ut som ett vykort...

Kommentarer
Postat av: Karin

tre saker att säga:

-mord, fy fan

- 1 grader? skämtar du, kallt brr

- ägg är gott, läste att om man endast skulle leva på ett livsmedel skulle man överleva bäst på ägg - innehåller så mycket nyttigt, så skala på:D

2008-09-30 @ 10:58:16
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Anonym

är äggen svåra att skala betyder det att dom är färska.

2008-09-30 @ 10:58:17
Postat av: Malin

Mina ägg är lika!!!! Skittdrygt, undra varför de är så! Hörs imorn!! Puss å Kram

2008-09-30 @ 23:41:06
URL: http://strandlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0