Byt jobb om du inte kan vara trevlig!!!


God eftermiddag.

Dagen har som vanligt bara svichat förbi... tiden går så sjutk fort. Skrev tentan till strax efter elva... kunde gått sämre men jag är inte helt nöjd heller. Alltid svårt att säga om man är nöjd eller inte... att bli godkänd känns ibland som ett lotteri.

Sedan blev det till att ta bussen hem och äta en pizzarest. Lite väl mäktig lunch, kände mig som en degklump länge efteråt. Direkt efter lunchen drog vi till Elgiganten med kameran... tur att den var extra försäkrad. Nu är den inlämnad och jag har ringt försäkringsbolaget. Varför ska de som sitter i telefon alltid vara så grekiga? Jag har ett problem, därför ringer jag. Då ska de hjälpa mig. Inte ifrågasätta... inte sura... inte vara kort i ton. TACK!

Har även blivit en tur till gymet och sedan köpt schampoo till Bosse som alldeles nyligen blev inlöddrad och efter det blåste vi honom med hårblåsen. Nu ligger han på sängen och surar. Helt chockad... stackarn. Skulle haft kameran. Han är inte snyggast nyduschad.

Nu ska jag göra min en bönsallad som ska få stå och dra en stund innan det är dags för middagen.



Världens sötaste snuttebulle...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0