Biobesök...

 
God kväll.

Blev en riktigt jäktig kväll.... Tiden liksom bara försvann. Det lugna pysslet slutade i att jag fick kasta i mig maten och attack diska. Men så blev det också bra resultat...

- Gjorde köttbullar på 500 g köttfärs. Smaksatte dom med dijonsenap och soya.
- Kokade rotmos
- Gjorde brunsås som köttbullarna fick koka i
- Bakade rulltårta som jag smaksatte med vanlij och kanel. Denna fylldes sedan med hjortron och muscvadosocker. Ligger nu i frysen och får åka hem på torsdag
- Sedan blev det tidsbrist. Bella kom. Disk upp till taket. Inte hunnit äta.... men det gick

Blev en biokväll... äntligen kom man iväg och såg Patrik 1.5. Laddade upp med naturgodis (tog dock för några chilinötter... surt). Blev fullsatt i den stora salongen. Och filmen då? Tycker den var klockren. Bra handling, riktigt bra skådisar i rätt roller, viktigt ämne, sorglig, rolig, allvarlig... allt i ett. Så betyget slutar på 4.5 av 5. Se filmen!!


Kommentarer
Postat av: bella

JAg ger samma betyg på filmen =)

2008-09-28 @ 14:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0