Allt du har funderat på om mat... tips på en rolig hemsida.


Sitter nu och funderar på om jag är riktigt med på vad seminariumet innebär.... hm. Känner att det blir en ventilering imorgon om saken. Kaffet är i magen och lite text och artiklar har hamnat i skrivblocket. Känns bra... Men en ny sak kom upp på kalendern för idag. HANDLA! Orkar verkligen inte handla... är bara en liten komphandling men super nödvändigt. Måste tex ha mjölk och hårdingar... Roligare med en rejäl handling!

Känner att jag har fått min dos av att vara hemma själv i Umeå utan Martin... dags att pallra sig upp hit! Tyvärr kommer han inte hem förr ens torsdag nästa vecka. Men då jävlar ska vi hitta på något roligt. Jag röstar för middag ute, vin och kanske en bio på saken? Klurar för fullt vart det skulle vara roligast att äta på, Rex kanske?

Tips på en intressant hemsida: www.testfakta.se
Där får du veta hur många kalorier en latte innehåller, hur mycket omega-3 den frysta portionslaxen innehåller, hur mkt panering har egentligen en fiskpinne och hur mkt mättade fetter innehåller mikropopcorn? Alltså bara nyttig info enligt mig!!




Såhär kommer jag minnas sommaren...

Kommentarer
Postat av: Martin

hej gumman! ja jag længtar verkligen upp, saknar ju dig....ja rex eller invito røstar jag før!! Blir ju kalas det! Hørs i kvæll!!



PUSSSS

2008-09-01 @ 17:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0