Vilken finfin helg...


Här har de senaste dagarna varit fulla med aktiviteter... som igår...

- Elin, Mariba, Emelie och jag åkte till Antik - och samlarmässan på Hällåsen
- Kanske huuur mkt folk som helst och massa utställare
- Alla fyndade. Jag fyndade en broch, sex retrovinglas/efterrättsskålar (man får välja själv), en ljushållare att ha på väggen, två rosa julgranskulor i glas.
- Efter detta brummade vi iväg till Gävle. Åt god lunch på Berggrenskagården (??), kan varmt rekommendera detta lunchställe. Riktigt gott.
- Sedan blev det en tur i affärerna. Tycker Gävle har rätt tråkiga butiker... bara standardutbudet. Vart är alla unga som vågar/vill/kan starta upp något eget. Något roligt och fräscht. Det skulle Gävle behöva.
- Väl hemma i Söderhamn var det dags att ladda upp med mat inför kvällen. På menyn serverades det getostfyllda lövbiffar, potatisbakelser och en sås. Super gott!
- Sedan hängde vi i soffan, spelade kort och såg på Dansbandskampen. Tycker faktiskt att det är riktigt underhållande!

Men nu börjar söndagsångesten smyga sig på på riktigt. Om 1 h tar jag tåget till Sundsvall för att sedan byta till bussen som tar mig och Bosse upp till Umeå. Jävla skit resa. Den som förstör allting... kommer vara i Umeå 20.05. På det ska man släpa sig hem också men en stor handväska, en STOR resväska och en TUNG och otymplig kattbur. Less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0