Våga ha jul när DU vill...


Jul, jul, strålande jul... Inte än, men snart. Snart november och då är det faktiskt bara EN månad kvar. Därför får man börja ladda nu... speciellt med inspiration. Jag längtar efter att få pynta lägenheten i julens fina färger, med glitter och tindrande ljus.

Mitt motto är: Ju mer desto bättre!!!

Bloggen kommer vara julig framöver. Blev så taggad idag när jag kokade glögg. Finns ju många stenhårda typer som bara anser att lussekatter får man äta till lucia och efter, julgranen SKA kläs dagen innan julafton och julklappar köper man i december.

Men varför? Varför inte passa på nu när hösten är som mörkast och tråkigast. Jag kommer iallafall att köra mitt race!



Vilken är er favorit?
Min är nr 16. Den fanns på åhlens förra året, tyvärr finns den inte i min jullåda.

Kommentarer
Postat av: bella

du lär väl dra upp granen snart :P



Vi måste ha julklappsleken i år igen! va så kul sist :)

2008-10-28 @ 22:15:54
Postat av: Mariba

I min jullåda finns nr 21. men jag skulle vilja ha allihop :)

2008-10-28 @ 22:55:25
Postat av: Karin

du skulle ha sett på åhlens här.. jag blev tokig.. ska köpa.. snart.. julgranskulor: guldsko, högklackad, rosa flamingos.. och RENAR <3

2008-10-29 @ 08:46:09
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Sussi

Favorit 14 i olika färger.

Lingonglögg, låter smakfullt!

2008-10-29 @ 09:24:55
URL: http://www.smyckadegipskvinnor.se
Postat av: Hanna

Jag tycker alla bollar har sin charm men jag fastnade direkt på boll ne 16. Jättefin.

2008-10-29 @ 10:23:09
URL: http://hannasodergren.blogg.se/
Postat av: Emelie å Sara

Emelie=7

Sara=24

HIHIHI

2008-10-30 @ 16:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0