Tårarna sprutade...


Kom in i en koma så fort jag kom hem... hur ska man orka göra något vettigt idag? Vi skulle egentligen haft föreläsning till tolv men slutade redan tio, detta ställde till med att hela dagen blev sne. Men vi hann stöka undan lite med projektet... men sen då? Gå hem och ta tag i livet? Nja, lika bra att äta lunchlådan i skolan. Tillslut kunde vi inte dra ut på skolan mer, nu är man hemma. Och varför är jag inte glad att jag fick komma hem i bra tid?

Så sjukt rolig föreläsning idag... bara övningar. Vi delades in i grupper och fick ett varsit föremål, t.ex. sax, gaffel, thepåse, ciggpaket och läppsyl. Sedan skulle man prata ihop sig om saken man fick och demostrera att saken egentligen var något helt annat och övertyga klassen med bra argument. Och shit vad duktiga alla var... jag skrattade så tårarna sprutade. Bäst var Sofies grupp som hade en thepåse som dom sa var en ny snus. Och hon demostrerade genom att stoppa in thepåsen under läppen och med snöret hängandes ut ur munnen. Snöret fungerade för överigt som en säkerhetslina om man satte snusen i halsen. Grymt roligt!!

Men nu är man hemma... busväder ute. Blåsigt, 10 grader och självklart började det regna när jag var på väg hem. Man tackar...

Nu ska jag dammsuga och börja packa, imorgon efter lunch drar man hemåt.



Imorgon får jag träffa Melonen. Längta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0