Ska vi till nordpolen och skjuta isbjörnar?


Martin springer omkring i lägenheten som en nipprig uggla. River i garderoberna och tar fram fula underställ från 1989. Fram med vinterkängorna... långkalsonger, underställströja. Fram med sockarna. Martin har dubbla sulor utifall att...

Ska vi till nordpolen och skjuta isbjörnar? Någon som vet? Sist jag kollade var det plusgrader och strålande sol ute.

Martin är rädd för att vi ska frysa och väldigt orolig över mitt klädval. T.ex. så vägrar jag ha vinterkängor. Mina SKOTERKÄNGOR drog han fram. Nej tack, gympaskor.


....fortsättning följer.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha!!! Jag hade velat sett er (eller snarare MArtins stressande) Hoppas ni får en kanondag ute, är ju riktigt fint väder, å jag är inge bakis idag, de är så skönt!!

2008-10-18 @ 11:20:45
URL: http://strandlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0