Regn, snö och hagel i en härlig mix....


Regnet öser ner solet går upp och ner. Eller hur var det nu? Solen tror jag är bortglömd. Här är det tokgrått och regnar/snöar/haglar. Kollade nyss ut på termometern och den visade 0 grader. Meeen... en viss person lovade skjuts idag om det regnade. Så nu får man hoppas på att det fortfarande gäller. Annars skulle jag behöva gå NU till skolan.

Ska ha ett seminarium 8.30 som jag ärligt faktiskt inte vet ens vad det ska handla om. Känner mig ruskigt lökig, ska nog gå bra ändå.

Resten av dagen då? Grilla korv känns skapligt avlägset.


Kommentarer
Postat av: Karin

verkligen inte fika... kenza vann och hade fått typ 15 000 röster.. hehe inget man kunde slå.. har skrivit om galan nu, från hjärtat:)

2008-10-17 @ 09:01:40
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0